WYMIARY I CIĘŻAR
Wymiary w tym przypadku zależą od wielkości samego radiatora. Kształt chłodnicy może się różnić w zależności od konstrukcji reflektorów w konkretnej marki i modelu pojazdu.
średnio myślę, że możesz zaufać następującym danym:
- głębokość 140-150 mm
- wysokość wynosi 90-100 mm
- szerokość 100-105 mm
- średnica soczewki („szkło”)
- 65 mm lub 2,5 ”
Moduł LED Koito jest niższy w porównaniu z modułem Hella 3.
Moduły LED Koito można uznać za pół-składane. Składają się z trzech części (pasywny radiator, chip i reflektor z soczewką na plastikowej ramie). Stabilizator prądu znajduje się oddzielnie od modułu w obudowie reflektorów, ale czasami (w niektórych samochodach) i poza obudową reflektora.
- chip, (według autorytatywnej osoby w tej dziedzinie), wewnątrz jednego z chipów jest instalowany przez japońską firmę NICHIA CORPORATION Podobno model NC4W121A.
- Radiator to regularny żebrowany kawałek metalu ( najczęściej aluminium ) do usuwania ciepła z chipa. Temperatura ogrzewania jest umiarkowana.
- odbłyśnik i rama z tworzywa sztucznego, soczewka - akryl.
Przypadki reflektorów wypalenia nie są mi jeszcze znane. Soczewka akrylowa przyklejona do ramy. Przy okazji, potwierdzam, obiektyw jest bardzo miękki (bez potrzeby nie dotykać , łatwo go porysować )
- Firma Koito produkuje samą jednostkę sterującą, której rozmiar przypomina dwa pudełka zapałek.
DOSTĘPNOŚĆ
Na rynku wtórnym istnieje już wiele ofert na używane moduły z następujących modeli samochodów:
-Toyota Land Cruiser Prado 150 FL
-Toyota Highlander U50
-Toyota HiLux 2015
-Lexus NX
-Nissan Qashqai II J11 2014
-Nissan X-Trail T32
-Nissan Tiida / Pulsar 2015
-Nissan Murano 2015
-Subaru Legacy 2015
-Honda Pilot 2016
-Mazda 6 2015
Ceny fabrycznych modułów LED płynnie zbliżają się do fabrycznych modułów ksenonowych (w tym zarówno lamp, jak i jednostek zapłonowych). Koszt zależy również od konfiguracji (z lub bez stabilizatora prądu).
Na liczne pytania gdzie kupić sprawdzone i oryginalne moduły w atrakcyjnej cenie odsyłam do: http://exfan.es24.pl/opis/9594173/soczewka-mono-led-firmy-koito--przetwornica.html
Podsumuję.
Moduł ma bardzo średnie natężenie oświetlenia i średnią wysokość stopnia.
Pozytywne aspekty:
+ rozpowszechnienie wśród świeżych samochodów japońskich, dlatego dostępność na rynku z drugiej ręki
+ technologicznie
+ bardzo poprawny snop światła i płynne „wypełnienie”
+ umiarkowanie zwarta wiązka i wyrażna linia światła i cienia
+ podświetlanie znaków na wysokim poziomie i licznik przeciwodblaskowy
+ natychmiastowy zapłon w porównaniu z ksenonem
+ nie są wymagane spryskiwacze reflektorów
+ nie jest wymagane samopoziomowanie reflektorów
+ Możliwe jest użycie jednego sterownika dla dwóch modułów mono.
szukasz soczewek Mono LED KOITO
kliknij LED
tel: 792-729-696
tel: 739-020-099
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz